RoadStar firmy Baron´s Custom

Vychytávky: Tato úprava je kromě designových dílů (např. polokapotáž, čili fairing) zajímavá použitím hladkých výfuků DragPipe, velkého airfilteru BAK, karburátorové sady Baron, odstraněním systému vstřikování čistého vzduch do výfuku (AIS removal) a úpravou na solo motorku. Jedna z Baronových motorek RoadStar má v testech výkon více než 90 koní a kroutící moment drtivých 170Nm. A to se na Internetu mluví o náhradách zapalování, jiných karburátorech atd...atd...atd...

RoadStar v úpravě Corbin

Sedla Corbin zná asi každý. Ale Corbin dělá i řadu dalších především designových věcí na všechny typy cruiserů a a tato sada obsahující “kufry” a polokapotáž patří mezi špičku. Vychytávkou jsou dokonale navržené tvarované kufry, kopírující tvar blatníku, integrovaná zadní světla a k tomu navržené sedlo odpružené vzduchovým polštářem. Bomba v retro stylu. Kdyby to bylo v černé barvě, řekl bych, že tady zaparkoval Batman.

RoadStar
s výfukem typu Trumpet 2-1. No nevypadá to špatně. Ještě ten standardní airbox a příšerné sedlo spolujezdce a bylo by to dokonalé.

Poznámka redakce v roce 2002: Trumpet výfuky se již prakticky nevidí. Nemluvě o tom kolenu od zadního válce - dnes brrr.

Mix všeho možného - mixture from years 1999-2000

Pár novinek ze začátku roku 2000. Tohle je RoadStar jednoho z členů RoadStar Riders Fóra. Perfektní úprava a styl až na zadní blatník, který se mi zdá nějaký divný. Ale jinak předek je perfektní.

Star Fire - projekt Yamaha showbike

A další je můj oblíbený kousek - Star Fire - je to předváděcí motorka Yamahy v USA. Za zajímavost stojí chromované kryty tlumičů, jiné světlo, nový kryt řemenice s chromovaným kolem a otvorem (takže je vidět jak se otáčí), chromovaná celá partie zadního kola s jinými disky a hnědé sedlo od Corbinu.

Nejnovější obrázek - podařilo se mi sehnat pohled na nové vidle zepředu. Mimochodem ten kit na přestavbu (včetně nových brejlí) stojí 650 USD, což není tak hrozné... A vyrábí se to v Německu..

Několik zajímavých úprav s doplňky dodávanými firmou HM ze SRN.

A tady je Corbin Fairing & Beatle bags na motorce jednoho člena konference RSR

A tady opravdu “končí sranda”... Upravené motorky členů jednoho klubu (RSC) v Japonsku. Názvy úprav neznám, protože jejich stránky jsou bohužel bez latinky, ale o to je to zajímavější. Podívejte se na tonhle kousek. Litá kola (zadní disk jak z FatBoye), předělané brzdy ale hlavně ten výfuk. To je něco...

A nebo máte raději vyšší řídítka? Další z úprav členů klubu RSC v Japonsku.

Za pozornost nicméně stojí i opěrátko jezdce a zdá sem že všichni členové RSC jezdí se zadním plným diskem.

Tento drobeček je showbike Yamahy, fotografovaný na srazu ve Strurgisu. Jmenuje se (vhodně) SUMO STAR a je to první RoadStar s namontovanou zadní pneumatikou Avon 240, kvůli které se musela upravit celá část sekundárního pohonu s užším řemenem a jinou řemenicí. Mimochodem, kryt řemenice je otevřený a je vidět, jak se přední kolečko otáčí. Tato sestava se dá v USA už dnes koupit jako standardně nabízený doplněk. 

Přestavby z Japonska...

Před časem tu byly dva obrázky Brittovy motorky zachycené na nějakém srazu. Konečně jsou k dispozici i lepší fotky přímo z firmy Britt Motorsports, která nabízí takovouhle přestavbu. No není to paráda?

Barva a lak: House of Kolor metalflake "Kandy Teal" by Scott Britt and Dupont Cameleon paint on the frame
Brejle a světlo: DePretto from Planet Cruiser
Motor: Garry Lane, 10:1 pistons, Patrick heads, ported, polished, flowed, 42mm flatside carb, Patrick Racing Air Cleaner
Přepákování: HM and Planet Cruiser
Výfuky: BUB shorties….the first set they sold
Rám a kyvka: Paleighy Design and Mark Roberts of Britts
Zadní kolo: 230 Avon
Blatníky: Milwaukee Iron, fabricated to the frame by Mark Roberts
Pedály, brzdy a přední kolo: Performance Machine
Držák SPZ: Parts Unlimited

Tady je obrázek dlouho očekávaného výfuku Vance & Hines ProPipe. Bohužel. k dodání mají být až v létě 2001... (Psáno na podzim 2000 - a pořád nejsou...

Tak tahle pecka je Cobra Lo Star - speciální projekt na bázi motoru a dílů XV1600 Wildstar doplněné na míru dělaným rámem a řadou specialit. Velmi zajímavé....

A tahle fotka je ze srazu Star Days 2000. Další varianta - tentokrát doplněná jinými kufry a leštěnými kryty tlumičů.

Tohle je dávka fotek ze srazu STAR DAYS. Mimořádné hezké věci. Nemám podrobnosti k jednotlivým motorkám a tak jakmile něco seženu, přidám detaily. Zatím se můžete podívat na ty nejzajímavější úpravy...

Ten filtr na motorce nahoře napravo je od firmyBarons Customs a jmenuje se SuperCharger a prodává se za asi 2500 USD. Detail je dole. O hodně levnější je nový filtr od firmy Kuryakyn, který se jmenuje TwinVelocity a je na obrázku vpravo.

Tohle je jedna z přestaveb na motoshow v DelMar - podle všeho to vypadá na práci Performance Machines, ovšem jejich showbike vypadá dnes trošku jinak. Možná šlo o nějaký vývojový prototyp...

Tady je aktuální předváděcí přestavba Performance Machines. V detailu je vidět černěný motor s leštěným žebrováním a přepákování... Není co dodat. Snad jen že ceny kola se pohybují kolem 120 tisíc Kč, přepákování cca kolem 100 tisíc. apod.

Tento přestavěný RoadStar amerického majitele (člen RS Riders) je vybavený několika zajímavými doplňky - litá kola,  filtr HyperCharger (prvního typu pro RS/WS, tedy s  “S” přírubou), zvětšenými válci na 1775cc ale především výfukovou soustavou tvořenou svody Bub a koncovkou SuperTrapp. Výsledky měření nejsou k dispozici v tomto okamžiku ale vypadá to docela hezky.

Tady je ukázka RoadStaru s instalovanými kufry Patriot jednoho z členů RS Riders.

Použitím čelního štítu a polokapotáže se dostane styl podobný například Royal Star Venture. Ovšem po doplnění přídavnými světly a předním blatníkem s pozičním světlem je možná záměna i s jinými motocykly :-))) Nemusí vadit, že autor neuměle vymaskoval pozadí a doplnil asijskou krajinkou :-(((

Doma laminovaný blatník s “integrovanou” SPZ, zadní svítilnou (LED) a blinkry jednoho z členů RS Riders (Looney). Blatník je prototyp ale v průběhu roku by se měla rozjet malosériová výroba. Nádrž je upravená (pouze přilaminované prodloužení) a motorka používá nové vačky které loonyho firma prodává.

Fishtailové výfukové koncovky z německé produkce. Pravděpodobně jde o nástavce na sériové koncovky...

Na snímku vpravo je německá úprava (údajně je na prodej) s novými stylovými prvky - blatníky, černěné výfuky, kryt světlometu, černěná řídítka...

Na snímku je majitel jedné známé americké firmy, která se zabývá úpravami “metrických cruiserů” - John Baron se svým ukázkovým strojem, který je možné objednat za sympatickou cenu 43.000 USD (více než 1,5 mil. Kč). S původním XV1600 je společný snad jen motor a převodovka, přední vidle a nějaké drobnosti.

WildRice chopper custom

A teď něco pro ty, kdo mají raději choppery než cruisery. Tohle je první opravdový americký chopper, postavený na bázi motoru RoadStaru. Je to oskenované z časopisu a objevilo se to v konferenci Road Star Riders. Název projektu - Wild Rice (divoká rejže).

Poznámka redakce v roce 2002: Tohle bylo psáno někdy koncem roku 1999. V té době byly u nás Wildstary prakticky nové a hltali jsme každou zajímavost, která se kde objevila. Takže se člověk nemůže divit, že jsme byli v šoku, když Baron představil svůj prototyp spolu s PMS a i dnes, po několika letech, jde o zajímavou motorku, která se neztratí.

Poznámka redakce v roce 2002: Corbin tenkrát skutečně trochu “ulítnul” a nezdá se, že by prodeje těchto BEATLE BAGů byly nějaké závratné. Sem tam se na netu vidí krémová varianta nebo občas i černá ale je to poměrně drahé a kufry jsou sice krásné ale malé. A za ty peníze... :-)))

Rok 2000 - Y2K

Poznámka redakce v roce 2002: Je to skutečně jen prototyp, který si dovezl jeden voják z Německa do USA ale výrobce nabízí dnes i velice hezké řešení včetně blatníku a lepší povrchové úpravy krytů tlumičů přední vidlice. Viz dále o firmě HM...

Poznámka redakce v roce 2002: Bohužel informace o ceně je trochu mylná. Viz dále...

Poznámka redakce v roce 2002: Je pravda, že Star Fire patří i dnes ke špičkovým kouskům. Je to čisté a krásně udělané, bez podstatných úprav rámu. Kola a předkopy jsou od firmy Performance Machine a pro zajímavost, zadní kolo a řemenice vyjde na krásných 150 tisíc Kč. Sedlo už Corbin v této barvně nenabízí ale zato se dá koupit ta otevřená řemenice za asi 19.500 Kč :-)))

Poznámka redakce v roce 2002: Jsou to šílenci!

Poznámka redakce v roce 2002: Na svou dobu zajímavé, dnes trochu nedotažené. Bohužel nové obrázky nejsou...

Poznámka redakce v roce 2002: Bohužel, ProPipe to nebyl. Je to podle všeho výfuk BUB nebo jeho úprava. Alespoň je vidět, jak jsme hltali novinky...

Poznámka redakce v roce 2002: Jo, k tomu není co dodat

STAR DAYS 2000

STAR DAYS 2000

STAR DAYS 2000

Poznámka redakce v roce 2002: Není to prototyp - je to normální custom z řady PM, pouze to je méně mediálně popularizovaný typ - viz doplněné fotky dále.

Poznámka redakce v roce 2002: Slečnu bereme ihned na focení do galerie Stars&Babes!!! :-)))

L
O
O
N
E
Y

Poznámka redakce v roce 2002: Je to pochopitelně stav, který odpovídá roku 2000