Mix customů a úprav 2002
Custom mix 2002

Do you know any details about any bike published here? Please let me know. I will be more then happy to publish any new pictures, update present pictures or publish links to vendors and custom shops or personal pages of the owner of any bike. Always looking for new pictures (Road/Wild Star only of coarse). Thanks
Tomas wildstar@volny.cz

Tohle je soutěžní stroj jednoho ze známých z konference 1602 - Kevina z města Sacramento v Kalifornii. Motorka soutěžila v soutěži časopisu Easy Rider o “stavbu roku”. Kevin obsadil sice nějakou cenu, kterou udělují návštěvníci hlasováním ale ve výběru odborné poroty neměl proti motorkám s cenou nad 60 tis. dolarů šanci.

Headwinds headlight (concourse rocket)
Pro-1 risers
Bikini beach bars Pro-1 grips
Aeromach mirors
Pro-1 wheels,pully and rotors, 18in (storm)
Dyna 3000
Barons nude pully (and 31 tooth) Yamaha billet drive cover
Forward controls
Webber 45mm carb on custom intake (all chrome)
Bub stubbies w/turnout tips
Chrome handlebar controls and calipers
Avon AM23 tires
Ness tech shifter linkage
All SS cables lines and hiden wires
Corbin Boulivard seat
And most important...Looneys Magic
Gregs cams and pistons as soon as they ship

Tohle jsou fotky z výstavy v Mannheimu, které mi poslal jeden známý. Bohužel kvalita snímků je kompromisní ale za podívání stojí, i když se tato galerie zrovna Warriorem nezabývá...

Yamaha RoadStar Warrior

O to víc možná zaujme poměrně atraktivní “power sport” úprava Roadstara s řetězovým sekundárem!!!
Někdy to vypadá, že když má motorka stupačky, majitelé je vyměňují za stupátka. Když má stupátka, majitelé předělávají na předkopy. Když má kardan, touží po řemenu. Když má řemen, tak tam dávají řetěz. Otázka zní - kdy někdo namontuje kardan? :-)))

Německý styl se pozná na první pohled. Thunderbike přestavby, které rozhodně patří mezi špičku.

Kevin, který na jiných záběrech na této stránce představil svůj soutěžní showbike, má na normální ježdění tento strojek. Kalifornské sluníčko, teplo celý rok a nekonečné silnice. Co si přát víc?

Walt Burris poslal několik fote svého designu. Je to jedna z prvních fotek s filtrem DPM z USA.
Rozhodně se koukněte na jeho web http://home.swbell.net/wfburris/ kde je víc fotek. Zejména ty srazové jsou zajímavé. Například tohle stojí za pohled :-)))

Here are some pictures of my roadstar, I would be happy to have a spot on your web site.Here is a link to my web site http://home.swbell.net/wfburris where you can find all the information about my bike Breez Star.

Příznivci pohodlné cestovní jízdy zajásají. Jim & Sally Smelcer (USA) má řešení.
151 Azalea Drive, Ellijay, GA 30540 www.forestcabins.com ale pochybuji, že to vyrábí nějaká firma. Podle toho, co psal do mailu, je to výsledek domácí práce,

Jeden známý byl nedávno pro nějaké věci u Barona a ve skladu stál jejich naleštěný projekt LowBlo, tak neváhal a cvaknul si jednu fotečku. Co říkáte kompresoru?

Do you know about any interesting Wildstar/Roadstar picture, what shall be here? Please, let us know.
Do you want to add some notes about any featured bike, replace picture, update more images or delete it? Just let us know. Do you want to add URLs to shops, who created any bike published here? No problem.
Many pictures on this page has been received by e-mail from various sources. We have no idea, if the information about owner/custom shop or technical details are correct. If you know, any of those serious customs and want to update any information or pictures, please, let us know. Thanks alot.

Víte o nějaké zajímavé stavbě nebo přestavbě na bázi XV1600 Wildstar? Dejte nám vědět. Nabídka je otevřená i pro profesionální úpravce, prodejce apod.

e-mail: wildstar@wildstar.cz

Možná by vás zajímalo, na čem jezdí prodavač, který pracuje ve specializovaném obchodě s doplňky na motorky STAR. Tak se teď můžete podívat. Na fotkách je vidět, že se řídí heslem - “reprezentuji svou firmu”. Fakt je, že to není stavba ale jen modifikace, dejme tomu až na upravený sklon přední vidle a totálně překopanou elektriku včetně zapalování. Udělané to je do detailu a nelze než závidět a šetřit.

Fotku nahoře a vlevo mi kdosi poslal bez vysvětlení nebo popisek. Levá je jasná - je to Britův stroj s černěným motorem a spoustou německých dílů, je k vidění v předchozích galeriích. Horní snímek je neznámý ale líbí se mi litá kola, leštěné brzdové disky a karburátor.

Pá záběrů z jara 2002. Kromě spousty zajímavého a netypického chromu (například kryt na levé straně kyvky, chromovaných krytů pod sedlem, padáků atd., je největší zajímavostí vzduchový filtr. Australská firma Nemesis Racing totiž nově nabízí kompletní kity s filtrem S&S Super, novým odlitkem sání a pochopitelně přípravou na karburátory Mikuni 45 flatside. Celková cena kitu vychází na slušných 25-30 tisíc, ale prý je to z klasických filtrů zatím to nejlepší na trhu. Ke vzhledu není co dodat - S&S je klasika.

Pohled do zákulisí výroby takové pěkné stavby na bázi XV1600 ve firmě Bass. Všechno je to hezké až na jednu drobnost - je to jasný showbike, protože hardtail zrovna nic moc na jízdu není.

Time Crack. Jedna z nejulítlejších staveb z Roadstara, kterou známe. Vychytávek je spousta, extrémně zajímavě vypadá kryt světlometu a řidítek zhora (mám jen mizernou fotku, na web se nedá použít) ale třeba i zakončení předního blatníku dává jasně najevo, že tahle motorka toho moc v dešti jezdit nebude. Což se od showbiku ani neočekává.

Zajímavá airbrush v leteckém stylu, tentokrát v kombinaci se šachovnicí a tribalem. Neobvyklé... Zajímavý padák.

Byla jen otázka času, než někdo začne dělat blatníky ve stylu Indiana. Jeden americký výrobce je nabízí v kombinaci s kufry nebo samostatné a k tomu i typický šišatý světlomet. Podle mého názoru to moc hezké není ale proti gustu... Mimochodem, nový (pravý) Indian s 1600 motorem s kruhovým průřezem hlav válců vypadá fantasticky!!!

Na začátku této stránky je pár prvních fotek stavby Kevina z Kalifornie. Tady doplňujeme tři lepší, pořízené v náznaku “studia”. Narozdíl od mnoha jiných showbiků má Kevin od ledna (psáno v dubnu) najeto 8000 mil, což je velmi neobvyklé.

Bílý - “miléniový” stroj MM kanadského kamaráda Johna s nějakým zajímavým doplňkem na řemenici... kdoví co to je? Podle zaručené informace kamaráda “Valkýristy” je to dvojitá houkačka, sériový doplněk šestiválcových to dvoukoláků :-(((

A trocha evropského designu. MMS Cyclesnet Attack je naprosto čistá a funkční stavba, údajně v dostupné cenové hladině. Odhadl bych to dostupné na německé poměry, protože ze sériového stroje toho moc nezbylo. Parádní kousek.

Další práce ze stejné dílny - WILD. Možná o trochu brutálnější ale pořád hezké.

Pestrobarevné řešení, kterému neunikl ani motor. Záběr přišel mailem bez podrobností...

Skvěle řešená zadní světla - led panely ukryté pod lakem v zadním blatníku. Čisté, bezporuchové ale drahé řešení. Panely nabízí řada firem v různých tvarech a provedeních. V tomto případě se jedná o laminátový zadní blatník od Yamahy, nabízený ve standardním příslušenství v USA jako polotovar na přestavbu.

21ka vpředu, matný lak a solo provedení. Co dodat?

A zase kousek evropského designu - STARFIRE. Jednoznačný showbike z kategorie “když chceš vědět co to stojí, tak na to nemáš”. Zadní kyvka na 250mm pneu se prodává jako volně dostupný sériový díl.

Autor tohoto stroje mu dal jméno Flawless, čili “bezchybný”. No těžko říct, co tím chtěl říct. Lak by mohl být i střízlivější ale žíhané výfuky, to je skutečně nová myšlenka.

3/4 čelní pohled na přestavbu mého kamaráda (prodejce doplňků) - viz další fotky výše na stránce. Závidím...

Bílá je také hezká, zejména se světlým sedlem a litými koly. Vlastně stačí vzít bílý MM model (neprodejný jinde než v USA a v omezené sérii 2000ks) a moc dalšího to nepotřebuje. Pravda kromě peněz.

Další kousek s filtrem S&S a fajnovými koly. Blatníky v drag stylu a lakovaný i rám... pěkné. Moc pěkné.

Wildstary resp. Roadstary plní čím dál víc stránky časopisů. Není snad jediné letošní číslo amerického V-TWIN (z nakladatelství Easy Riders), kde by nebyla nějaká přestavba na bázi WS/RS. Vpravo je ukázka z článku o přestavbě Rona Englishe a dole Drag Strip Dragon.

Další ze staveb americké dílny BRITT MOTOSPORTS. Nádherný chopper se spoustou technických vychytávek - OE písty, vačky atd...Designed and built by Mark Roberts. Paint Job by Scott Britt (Owner), and Engine work by Garry.Orient Express Pistons, cams, Mikuni 45mm Carb, velocity stack, and much more.

A ještě jeden méně radikální čopřík ze stejné dílny...

Jak je vidět, S&S kity začínají brát americký trh WS útokem. Další z produkce australských Nemesis Racing...

Custom nazvaný MDN8STR (Midnight Star), majitele a autora přestavby G. Dumpita, vyhrál letošní cenu za nejlepší přestavbu ve své kategorii na americkém srazu majitelů motorek “Star” - Star Bash 2002. Více obrázků a informací najdete na stránce: http://www.dumpit.org/mdn8str/. Za pohled určitě stojí řešení karburátoru S&S “E”, kónického vzduchového filtru K&N a co není vidět na první pohled, je nové sací potrubí. Přepákování je od Performance Machine (na webu má uvedeno, že je to Jardine ale asi nestačil updatovat stránky). Jinak černěný motor je standard pro limitovanou sérii Roadstarů série Midnight Star přímo od výrobce.

Bližší informace o této přestavbě se jménem Al Soares z města Kearny NJ USA, najdete na australských stránkách mého kamaráda Glenna Martina, včetně popisu postupy modifikací atd. Odkaz: http://www.roadstarmagazine.com/cp_alsoares.shtml

Několik staveb a přestaveb z dílny Rona  "Hackera" Davise z Cantonu, Georgia USA, již v této galerii najdete. Tohle je kreace nazvaná HYBRID THEORY a bližší informace opět najdete na stránce Glenna Martina na tomto odkazu: http://www.roadstarmagazine.com/sc_hacker.shtml Hacker je mimochodem autorem regulérního chopperu na obrázku vlevo nahoře.

Vítězný custom-cruiser na Daytoně 2001 - Robert Stanley z Floridy
Arlen Ness Triple Threat Wheels 3.5"x18 & 5.5"x18 W/Metzler ME880 tiresm, Arlen Ness Cafe front fender, Stock rear fender cut 8", LED tail light molded into rear fender, Barons side mount taillite and licence plate, Looney seat, S&S aircleaner, Kuryakyn grips, Lazer turn signals, BUB Chambermaids pipes, custom made adjustable rear lowering kit, Paint is House of Color Candy Apple Organic Green over Metallic Silver base, w/3 coats of clear, All work was done by myself and paint was done by a friend at his body/paintshop. Frame and swingarm had all welds ground and smothed. All cables are s/s braided

Robert a Rosalinda ze spřáteleného webu R&R WildStar Fans Holland poslali pár fotek, které koncem června 2002 nafotili na párty Thunderbike. Užijste si zajímavého “mechanika” s parádním kouskem na bázi motoru XV1600 z produkce zmíněné německé firmy.

Tento stroj vyhrál několik cen na různých “bike shows” - první místo na RUSH 2002, Honda Hoot 2002, Texas Star BQ 2002 (Best of Show) a Easyriders Show 2002 (Spectator Class). Detaily a spousty dalších fotek najdete na stránkách autora a majitele http://home.swbell.net/wfburris/ Další fotky podobné té dole vpravo najdete na stránkách naší galerie Stars&Babes.

To se tak člověk někdy zastaví v nějaké prodejně, dejmě tomu Yamaha Kabourek v Písku a nestačí se divit, co to tam stojí na krámě za stroje :-))) Předpokládám že první Roadstar Warrior v Čechách!

Dogstr:
Chromed the complete frame, and swingarm. ( of course, alot of other pieces too) 24k gold plated the Pro-one wheels, pipes, and dash. added Looney fenders, tank and seat. added Yamaha extended side covers. All paint by Looney, except engine which I did myself. Alien ( Keith) dash plate.... complete with the dog bone font, which is way cool.... Nemises 1800 big bore, with S&S "G" series carb, and Nemises intake. Last dyno run I was at 84 HP and 110 ft. LBS of torque

Podstatné je řečeno v originálu - rám a spousta dalších dílů pozlacená 24karátovým zlatem, kola od ProOne. Motor je osazený 1800kubíkovým kitem od Nemesis s karburátorem S&S série G a sacím hrdlem téhož australského výrobce.

Ceny a podmínky reklamy v odkazu!

Líbí se vám Freestyle rám Thunderbike? Může ho mít i v kitu s blatníky a nádrží za 5000euro. Více informací najdete na stránkách výrobce.

Další dva stroje z produkce německé firmy Thunderbike.

Burnout s lehce upraveným “Wilíkem” není žádný problém...

O kousek výš na stránce najdete fotky stroje Breez Star. Autor úprav a majitel showbiku v jedné osobě vyhrává jednu soutěž za druhou ale neustále pokračuje v dalším vylepšování. Tento týden poslal několik nových fotek a detailů - jako je tyčka řazení se jménem stroje (výrazně mi to připomíná odlitky na konstrukci starých šicích strojů Singer), celkový pohled a detail laku nádrže, kterému podřídil i design tachometru... Kromě toho poslal pár fotek hezkých slečen na tomto stroji ze srazu Stardays, které najdete na veřejných stránkách galerie Stars&Babes tady na webu.

Fotka nového stroje z produkce stejné firmy, která vyrobila showbike Tangerine Erika z Kanady. Je vidět, že použili stejný rám ale jiný blatník, podle mého názoru hezčí. Krásná stavba. Majitel je Marc Desilet - Trois-Rivieres, Quebec Canada

Pár ukázek nových staveb z produkce Britt Motorsports z konce léta 2002....

Stroj s kompresorem vpravo na obrázku je také z produkce Britt. Používá kompresor 3G od Barona a jmenuje se Grimstone. Je to čistě showbike. Ostatně je to i vidět z obrázku. Motor s kompresorem produkuje něco kolem 140k. Dost na pořádné burnouty

A pro změnu jiná aplikace turba od Magnacharger. Cena turba je 3200 dolarů a používá CV karburátor. Tohle je základní verze turba, dělají i dvě další, které se hodi na více modifikované motory XV1600. Podle majitele Bruce, je zátah okamžitý a naprosto plynulý od volnoběhu až po omezovač. Výkon prý je lehce nad 100k ale užije se s tím dost legrace. Na rozdíl od jiných, to není showbike ale motorka na ježdění.

Fotečka reklamy u silnice na výfuky Double Fire, za kterou složil nikoliv Harley Davidson, jak bylo na ceduli uváděno ale Wildstar od firmy Thunderbike.

Tohle jsou bezkonkurečně nejširší řidítka, jaká jsem kdy viděl. Ten pán je z Vídně a vypadalo, že mu to vůbec nedělá problém, řídit s rukama prakticky vedle těla. Šílený ale zajímavý...

Dvě fotečky od kamaráda, který sice týrá Kawu Tourera ale zaujaly ho sedla na těchto dvou wildstarech. Ještě jsme viděli třetí ale nebyla šance ho vyfotit - byl to jednosic a dozadu šla kůže z krokodýla zrovna jako ta kůže na fotce nahoře ale vycpaná tak, že to vypadalo neuvěřitelně reálně. Končilo to až na konci blatníku.

Krásná práce z českých luhů a hájů. Autor ale se stavem není spokojen a na zimu chystá radikálnější úpravy...

Tento stroj byl ještě nedávno nabízený na prodej na serveru eBay za celkem kulantní sumu 11500 dolarů.

The bike customs include: Rare 60's wide glide springer with crome flame rocker arms, customs "Z" bar with GMA controls and Arlen Ness grips, West Coast Chopper six-up .44 cal. risers, Accutronics forward controls, Fatz stretched gas tank, La Pera cobra seat, Dirty South frame with signature "A" in the down tubes and flush tail lights built into the fender. The bike is a soft tail that we made into a hard tail, but this is reversable. The bike is full of crome with candy apple red paint. Look, you can find a custom aftermarket HD chopper around every corner these days, but a Yamaha Roadstar Chopper that puts every HD owner that it pulls up to to shame!! Now that you don't see too often.

Showbike Time Crack firmy MMS Cycles už byl v galerii několikrát. Tyto fotky dodal kamarád z podzimní mnichovské výstavy Intermoto. Další informace o projektech firmy MMS najdete na odkazu.

Vzpomínáte si na rám Freestyle německého Thunderbiku, který jsme představili před pár měsíci? Tak tady je finální produkt, který si můžete okamžitě koupit. Myslím, že to nepotřebuje další komentář - snad kromě údajů výrobce.
Odkaz na stránky Thunderbike najdete tady

Pro zajímavost, díváte se na motorku, kterou si můžete pořídit za cca 45 tisíc Euro, tedy bez DPH, cla atd minimálně 1.4 mil. Kč!

Více detailů o této přestavbě najdete na dánských stránkách autora: http://www.xv1600.dk/

Z Hacker Custom poslali nedávno fotku úpravy s 21” kolem. Docela čisté..

Here is a couple more pics of some other bikes I have done. You have the pic already of the 1999 turquoise and pearl white bike. Any questions please e-mail me at Dbugger4u@aol.com . By the way, great web site. Thanks Tim

Obrázek úpravy nazvané autorem LECRA STAR. Podobnost čistě náhodná....
I have Looneys Cams, 42MM Flatslide Carb and a Dyna 2000 ignition module. Thanks for making this available. Your friend, Jim and Sally Smelcer www.forestcabins.com

LED světla vyrábí jako univerzální díl řada výrobců za celkem už dostupné ceny. Aplikace je náročnější, ovšem výsledek - posuďte sami...

Někteří majitelé se snaží mermomocí udělat z wilíka choppera, i když to je cruiser a bez radikálnějších úprav to není pořád ono. Některé přestavby jsou na hranici vkusu ale to nepřísluší posuzovat nám ale jenom a pouze majiteli, protože každému se líbí něco jiného. Tento stroj zaujme jednou vzláštností - motor je nastříkaný práškovou metodou na bílo a hrany jsou vybroušené do diamantového vzoru. Netradiční...

Málo platné ale něměcký design je německý design. Pokud disponujete přebytečnými 25 tisíci europenězi, MMS CYCLES vám milerádi dodají tuhle nádheru...

K tomu není moc co dodat...

Obrázek zaslaný od jednoho majitele z konference R*. Disky na kolech nejsou plná kola ale pouze kryty z lehké slitiny ale tváří se naprosto přesvědčivě.

Cestujete a nevíte kam dát věci? Co třeba dvoukolák?

Tyhle obrázky poslal kamarád z Austrálie ale je to (prý) stavba evropského původu. Podle zadního blatníku a chromovaného držáku bych to klidně odhadoval na MMS nebo Thunder. V každém případě je to fantastický wilík s 240kou vzadu...

Zato u této oranžové nádhery není pochyb o původu - MMS Cycles z Ingolstadtu (viz logo na budově v pozadí)

Ovšem ani zaoceánské firmy se nechtějí nechat zahanbit. A tady je odpověď americké firmy X-Treme Custom Cycles z Miami na Floridě, která se zabývá stavbou a úpravami motocyklů s využitím dílů takových firem jako Cyril Huze, Arlen Ness a pochopitelně ze své vlastní produkce. To, co tady vidíte, je jeden z nejhezčích showbiků, který může směle konkurovat nové “stavebnici” Thunderbiku, ovšem podle mého soukromého názoru vede díky aplikaci širokého řemenu na primáru. Jak mají udělanou spojku, to mi není moc jasné, protože tam zůstává původní dekl (pod řemenem) ale z těhle malých obrázků není možné nic víc zjistit. Už jsem napsal výrobci o lepší fotky a detaily....

I promise - from next year (2003) I will publish StarMIX Customs Gallery as thumbnails with click leading to large picture. I´m so sorry, but who could expect such boom of fantastic customs based on R*/W* this year? I will probably re-create MIX from years 2002 and earlier as well.

Slibuji že od příštího roku bude tato galerie přestaveb publikována jako klasická fotogalerie - malé náhledy a klikací odkaz na velký obrázek. Skutečně jsem netušil, že letos bude taková úroda přestaveb. Moc se omlouvám ale příval neustává a denně mi chodí nový a nový materiál...

Před pár dny přišla první (neúplná) fotka chopperu, který stavěli v Hacker Custom Cycles. 250 vzadu, využití kitu Thunderbike, kola od RC, nádrž Hi-Tech atd... Nemá moc cenu nějak to komentovat, každý si udělá svůj úsudek. Na rozdíl od řady jiných firemních showbiků, byl tento postaven s maximem dostupných kitových dílů a s ohledem na cenu stavby. HCC je firma o pár lidech, typická garážovka ale dělají moc hezké věci... Kontakt najdete v odkazech.

Na obrázku nahoře (převzato z francouzského webu příznivců Wildstarů) vidíte aplikaci kitu firmy Corbin.

Jak jsem psal několikrát - vysoká řídítka z wilíka chopper neudělají. Ale proti gustu...

Ještě trošku snížit zadek a je to dokonalé...

Myslím, že budete souhlasit, že tohle je naprostá fantazie. Není moc co dodat... Francozi to taky umí!

Ceny a podmínky reklamy v odkazu!
Ceny a podmínky reklamy v odkazu!

Miami 2000 YAMAHA Road Star 1600cc CUSTOMIZED, 2001 Yamaha Road Star, Fully Customized, A Show Winner for a fraction of what I invested on it, I need to sell it as the wife is having a baby, Customized by Unique Custom Cycles in Miami, Fl This Bike has everything you can think of, Streched and widen tank, Chromed Controls, 1.75 thick chromed drag bar, Custom Forward Controls, Customized Pipes, Chromed Front Forks, Chromed Calipers, Tank streched to the limit, making it look like one piece with the back fender, Embedded Rear Brake light, Custom Headlight with HID White Light Half Shell model, Hyper Charger Installed, Custom Seat, Chromed Pulley, Heat Painted Engine and Cyl to match bike's color, Low and Mean Kickstand, All Chromed Lines..., All switches are hidden, Lower Front Scoop embedded and painted with the same graphics as the bike, complete clean look Check it out, I have more pictures, email me at compusms@bellsouth.net or check http://www.uniquecustomcycles.com/yamaha/index.html for more pictures featured on the UCC Web Site THE CONDITION IS 100% Ready to Ride... THIS ONE WILL TURN HEADS Again, this bike has over 22K invested on it so act now.