Tak a jsou tu první obrázky v novém roce... A hned pořádná pecka. Podívejte se na zadní kolo, přepákování a přední vidle...

První majitelé se již radují z nových výfuků Vance & Hines Pro Pipe. Měly se dodávat již někdy vloni ale výrobce je začal dodávat až nyní. Zvuk je prý velmi hluboký (hlubší než u longshotů) a vzhled posuďte sami.Cena u nás vychází něco přes 30 tisíc...

Že máte dvě děti a nemáte je kde na motorce vozit? Žádný problém - podívejte se na tuhle sajdu připojenou ke speciální verzi “MM” v bílé barvě dodávané pouze pro trh v USA a Kanadě (má bíle nastříkanou i zadní část světlometu) a liší se červenou barvou na pozadí loga Star na nádrži. Těchto modelů se vyrobilo jen omezené množství, stejně jako designové úpravě Midnight Star - půlnoční hvězda, taktéž dostupné pouze v USA.

A lahůdka z “hvězdné horečky”, což je jeden projekt v Itálii - SPEEDSTAR - zaujme doufám každého. Já mám osobně výhrady jen k podivnému světlometu ale jinak je to fakt lahůdka. Je tam použitých hodně dílů italských firem - minimálně jsou vidět doplňky firmy Rizoma. Lahůdka ne?

ProStar tady už jednou byl. Tenkrát ještě jako nedokončený projekt a tady je v celé kráse... Pro informaci - je to projekt motorky určené pro závody dragsterů americké motocyklové asociace AMA v nové třídě (podporované Yamahou) nazvané Prostar. Specifikace třídy neznám do detailu ale má jít o velmi málo modifikované téměř sériové V-2 stroje aby mohlo soutěžit mnohem více jezdců, kteří nemají prostředky na “velké” V-2 třídy.

Doplňky firmy Corbin patří ke špičce co se týká kvality i designu. Sedla této značky ovšem nepatří k nejlevnějším. Už před rokem uvedla firma i sadu polokapotáží a integrovaných kufrů Beetlebag. Tady je k vidění nová sada pro letošní rok v upraveném stylu. Je to věc vkusu a v každém případě se stylově hodně odlišují...

A tady je ProStar na obrázku z motocyklové výstavy v New Yorku, kde ho vyfotil jeden z dopisovatelů do konference RS Riders.

Tady jsou dvě lepší fotky úprav které nabízí německá firma HM. Ty v loňské galerii jsou s vysokou kompresí, tohle je ostřejší

V USA se prodávala limitovaná série 2000 kusů modelu MM (millenium) v bílé barvě s logem s červeným podkladem namísto tmavomodré. Tady je jeden z nich s řadou doplňků.

Další ze strojů jednoho z účastníků konference RS Riders. Dnes již téměř “standardní” doplňky - ProPipe, velký filtr atd. Zajímavostí jsou hliníkové kryty na standardní vyplétaná kola za nepříliš hroznou cenu..

A další práce jednoho z lidí z konference. Tentokrát doporučuji prohlédnout chromovanou kyvku a přilehlé partie včetně zadní řemenice. Blatník je typu Extended (laminát).

Filtr se jmenuje Twin Velocity a je od firmy Kuryakyn.

Tady je hezky vidět že lidi neváhají investovat sympatickou částku 2500 USD do kompresoru od firmy Barons Custom. Ale že by to bylo nějak extra hezké? Výkon jde sice nad stovku koní ale jaká je životnost motoru?

Trochu lepší fotka namísto té, která se objevila v závěru loňského roku. Fajnová práce a nádherné disky od PM.

Další ukázka instalace kompresoru. Tentokrát i s filtrem. Mě se to prostě nelíbí a na této skoro touringové aplikaci už vůbec ne.

Adam Canni's RoadStar - As you can see it is totally trick with a MagnaCharger "puffer" on it. Basically a stock motor with a beefed-up clutch. On the Dyno it cranked out 100 ponies. There's a trendy little town in the northern burbs of Detroit called Royal Oak. Every Wednesday night is bike night in Royal Oak when 100s of bikes (90% HDs) and thousands of people converge. I gotta tell ya, when Adam rolls in on this baby, you outta see the eyes pop, "What is it?." "It's a Yamaha." " What! A Yamaha, I don't believe it". Alfie (from www.delphi.com/1602)

Dvěstěpadesátka na motorce Joachima Jentzsche z Německa vypadá impozantně ale je to až trochu přehnané. I když hodně dělá ten úhel záběru a perspektiva...

Na horním obrázku je kanadská stavba Erica Morissetta, další obrázky jsou tady

Vlevo a dole je velmi mediálně protěžovaná italská stavba Speedstar, která se nabízí údajně i jako stavebnice na německém trhu.

Má to smysl komentovat?

Tohle jsou obrázky přestavby ze stejného zdroje jak je Speedstar - Thunderbike. Lepší fotky zatím nemám...

Jeden z motorkářů co píše na konferenci 1602 pořídil na nějaké motorkářské výstavě tyhle záběry přestavby s motorem z “půlnoční hvězdy”, což je limitovaná série Roadstarů s černěným motorem. Všimněte si blatníků, prodloužené nádrže a ráfků...

Fotka z výstavy na srazu pořádaném Yamahou USA - zajímavostí je tady hodně - přední vidle, světlo, ráfky, megafonový výfuk, sedlo od Corbinu.... a otevřený sání.

Další fotky z Německa - Adi Dietrich a jeho přestavba na původním rámu. Velmi čisté, velmi hezké....

Na Stardays byl opět k vidění tovární ProStar, určený na závody ve speciální kategorii. Motorka nesmí mít podstatnější úpravy - hlavně motor musí být téměř v továrním stavu. Tady je vidět otevřené sání, litá kola atd ale jinak je to téměř sériovka :-)))

Tohle je klasika. Každý, kdo si otevřel loňský katalog doplňků Yamaha, viděl tento stroj mezi vybranými skvosty. Jedna z nejčistších úprav co znám. Takle nějak bych si to představoval... Cena toho zadního ráfku je 2300 dolarů.

Další z “mediálních hvězd” - SAGE - byla nedávno na prodej za tuším více než 20 tisíc dolarů. Je to skvostná přestavba, taktéž známá z katalogu doplňků, kde byla tuším na poslední dvoustraně. Dobré loukotě co?

Na webu fastdates (kde za za peníze dá vidět fotky různých modelek téměř bez oblečení) byl k vidění i tento snímek z kalendáře Iron & Lace s modelkou Tiffany Gramza. Motorka Jeffa Palhegyiho byla v kalendáři označená chybně jako Royal Star ale je to pochopitelně XV1600 - viz předešlé starší fotky. Mimochodem v tom samém kalendáři vyšly nádherné fotky české modelky a pet roku Zdeňky Novotné, které opravdu stojí za to...

Tahle nádhera stála ještě nedávno v prodejně BIKERS CROWN. Nejvíc upoutají asi kola a spusta dalších dílů z produkce Romana Hůly z Kolína. V cizině jsem zatím viděl prodávat kola s výpletem 100 drátů, tohle zatím vede. Kdyby se eventuálně ozval nový (š?astný) majitel, moc rád bych si udělal pár dalších fotek do archívu. Je to fakt skvostné..

Bohužel tato úprava kamarádova Wildstara již v této podobě neexistuje. Rozhodl se motorku prodat v základním provedení a doplňky sundal a prodal nebo prodává po kouskách. Nicméně v úpravách vycházel z myšlenky postavi něco, co mu bude připomínat jeho starého harleye, takže se snažil dosáhnout stejné barvy a celkového stylu.

Projekt LoBlow firmy Baron´s Custom v novém provedení (srovnejte s obrázkem z loňskoho roku v mixu 2000). Mimochodem jejich tým vyhrál finále sprintu Pro Star v kategorii Hot Rod Cruiser. Jezdec Leonard Mellgren zajel čas 10.79 a cílovou rychlost měl 120.32 mil za hodinu, což je na téměř sériový cruiser s minimem povolených úprav dobrý čas.

Co k tomu dodat? Snad jen že více informací najdete na stránkách výrobce těchto doplňků: Cycletech Motorcycles

http://www.cycletechmotorcycles.com

Líbil by se vám Wildstar ve stylu Indian z roku 1947? Není problém - stačí objednat kit za 750$ (+100$ příplatek za svítící hlavu indiána) na adrese studeolet@aol.com

Úpravy neznámého autora z německé galerie...

Do you know any details about any bike pictured here? Please let me know. I will be more then happy to publish any new pictures, update present pictures or publish links to vendors and custom shops or personal pages of the owner of any bike. Always looking for new pictures (Road/Wild Star only of coarse). Thanks

Tomas wildstar@volny.cz

A teď několik ukázek holandské práce - firma Bass Custom Bikes vyrobila tyto dva nádherné customy:

Další fotky na stránce výrobce.

Další fotky tohoto projektu najdete zde

Tohle je Sparky američana Matta Garcia.
Custom front and rear fenders , streched gas tank , V&H Longshots ,hyper charger, custom paint , Radius drag bars , custom grips , and other misc. accessories.

To nejlepší z roku 2001
Best of the Year 2001

Poznámka redakce v roce 2002: Je to pořád jedna z nejhezčích staveb

Poznámka redakce v roce 2002: Aktuální cena vychází u nás na cca 25 tisíc - dodavatele najdete v seznamu prodejců doplňků v našem adresáři.

Poznámka redakce v roce 2002: Bomba, bomba, bomba!!!

Poznámka redakce v roce 2002: Původní fotku nemělo smysl schovávat v mixu 2000.