Americký časopis V-TWIN (nakladatelství Easy Riders) od letošního roku pravidelně zařazuje přestavby a stavby na bázi “metrických cruiserů” ve stejném stylu, jako donedávna publikoval pouze stroje s americkým motorem. Důvodem je podle vydavatele zvýšená poptávka po reportážích, profilech a technických informacích z této oblasti trhu. Tuto změnu nelibě nese část “skalních” příznivců amerických strojů, resp. skalních příznivců jedné konkrétní značky. Některé dopisy publikované v listárně časopisu jsou skutečnou lahůdkou a ukazují, kam až může agresivní marketing výrobce vést, pokud se obrátí na řekněme méně inteligentní publikum. Nicméně vydavatel si za svou strategií stojí a nehodlá nadále dělat rozdíly mezi továrními značkami, protože v současné době je téměř nemožné určit, kde mají které stroje původ a jestli skutečně používají díly vyráběné v konkrétní zemi a jsou navržené v zemi původu apod.

Krátké zprávy z první strany

Fotky fantastické přestavby EWALD 2002 - najdete na této stránce v galerii customů. Design: Olaf Pugner, nápady: majitel Jarda (Praha), výroba: Yamaha Kabourek Písek.

Na stránkách německého výrobce Thunderbike najdete fotky z představení prototypu, který by se měl vyrábět sériově s motorem na bázi XV1600, 250mm zadní pneu atd. Obrázky řeknou víc jak slova.

Podrobná reportáž z cesty členů SCRC na sraz EUROPEAN BIKE WEEK u rakouského Faaker See najdete na tomto odkazu. Fotky zajímavých Wildstarů najdete v galerii přestaveb (Mix 2002). A jestli se vám reportáž líbila, podívejte se na reportáž z Benátek a z loňské cesty do St. Tropez.

Naše stránky jsou prakticky připravené pro plný provoz a to včetně konference, pracuje se jen na utřídění odkazů a jejich aktualizaci. Proto přesouváme úvodní informace o projektu a možnostech sponzoringu a reklamy na stránku “o nás”, kde se dozvíte všechny úvodní informace proč a pro koho jsou tyto stránky určené a proč to vůbec děláme atd.

Stránka ODKAZY byla zcela přepracována - doplněna řada zajímavých linků na stránky výrobců dílů, úpravců, organizací, klubů a konferencí. Vždy se týkají výhradně strojů Roadstar/Wildstar, tedy XV1600. Odkazy byly předány ČMN a doufám, že se dostanou i do tištěné podoby, takže si je přečtou lidé, kteří třeba o našem webu vůbec nevědí (zatím). Jestli chcete pomoci s propagací, tak si můžete na stránce odkazů najít náš banner a postup, jak ho snadno nalinkovat na vaše stránky. Moc to pomůže. Dík. A užijte si čtení webů. Je toho tam dost na celou zimu.

Famózní výfuky SUPERTRAPP MEAN MOTHERS jsou nyní dostupné (v USA) i pro majitele Roadstar/Wildstar. Longshotové roury s dvoupláštěm a volbou koncovek se nabízí za velice přijatelných 422$. Více... A doplněná fotka na Roadstaru na stránce výfuky.

A je to tady! Ptáte se co? Byla jen otázka času, než se najde firma, která začne nabízet sériové komponenty pro přestavbu OHV motoru XV1600 na vyšší kubatury. Již před dvěma roky se nabízely kity zvětšující objem na 1750kubíků ale dnes můžeme oznámit, že došlo k prolomení magické hranice dvou litrů. Známá americká firma ORIENT EXPRESS, která má velké úspěchy i na závodním poli v oblasti drasterů, uvádí na trh kompletní sady pro zvýšení objemu na 122Ci - tedy 2000ccm. Další podrobnosti najdete na stránkách dílny ale jen pro zajímavost - co byste říkali kroutícímu momentu přesahujícím 210Nm? Čtěte podrobnosti zde...

Australský NEMESIS RACING přichází na trh s novým motorovým kitem, který ze sériové XV1600 udělá monstrum s 1845 kubíky. Odpovídající zvýšení výkonu je přenášeno pomocí nové spojky, která je také dodávaná v sadě. Další informace najdete zde.

Připravujeme další vylepšení stránek a spousty nového materiálu. Máme zajímavé články týkající se výkonových úprav, dohodli jsme se ohledně autorské spolupráce se dvěma specialisty z USA, kteří pro nás budou psát do rubriky výkonových úprav a budeme mít k dispozici jejich výsledky z Dynojetu atd... První drobnosti najdete již nyní na tomto odkazu.

Pokud uvažujete o instalaci vysokokompresních pístů, tak vás možná potěší překlad podrobného návodu pro instalaci, který můžete využít třeba i při kontrole stavu ventilů atd.. Pochopitelně v případě, kdy se rozhodnete práci provádět sami ale postup se může hodit i profesionálům v servisech, kde motor “wilíka” ještě nerozebírali a ušetřit si problémy se zbytečným vyndáváním celého motoru z rámu apod... Postup najdete na podstránce naší sekce Dílna

©2000-2002 wildstar.cz - stránky příznivců XV-1600 Wildstar/Roadstar©
sponzoruje 20-20 Vision Graphics, Jihlava - studio, které tvoří Váš vizuální styl.